пʼятницю, 14 листопада 2014 р.

     Формування творчої особистості
– одне з найважливіших завдань педагогічної теорії та практики на сучасному етапі.  Як говорив Василь Сухомлинський «За своєю природою дитина – допитливий дослідник, серце якої чутливе до заклику творити красу. Витоки здібностей та дарувань дітей – на кінчиках їхніх пальців. Від пальців йдуть найтонші струмочки, які живлять джерело творчої думки. Іншими словами, чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина».Тому необхідно, своєчасно помітити, відчути ці таланти і допомогти їм розкритися в реальному житті.Чим більше дитина бачить, чує,переживає, тим більш значущою та продуктивною стане діяльність її відображення. На моїх уроках діти освоюють художні прийоми та цікаві можливості пізнання навколишнього світу через ненав’язливе прилучення до процесу мистецтва. Уроки перетворюються в творчий процес педагога та дітей за допомогою різнобічного образотворчого матеріалу, який проходить ті ж стадії що і творчий процес художника. Цим урокам відводиться роль джерела фантазії, творчості, самостійності.

Немає коментарів:

Дописати коментар